Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Beneczeq | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz Jędrzejewski adresKraśnik zarejestrowany02.09.2008 @17:21:54 ostatnio na stronie02.01.2012 @23:51:06

Trochę inny niż wszyscy.



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4889618
digarty119 komentarze1104 posty na forum1

komputer / sprzęt
Głowa

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~inwersja    08.12.2008 @23:52:35
^SyriuszLukas    08.12.2008 @23:19:19
Dzieki Towje tez cytrynka =D
~hofiec    08.12.2008 @23:19:16
A no juz zmniejszone dzieki wielkie i pzdr!!
_______
Zapraszam do siebie.
Ps. nie odwdzieczaj sie tylko powiedz co dobrze a co nie!
~madrix    05.12.2008 @21:28:59
danx :-D
~mademoiselleangelina    05.12.2008 @20:27:06
pomysły powalają
~Itisonlyme    05.12.2008 @20:21:41
Mam ryski , tylko na innym koncie :D
~niewidzialnaa    04.12.2008 @22:55:23
witam, witam. spotkaliśmy się na photoblogu.
_______
`Każdy ma prawo marzyć inaczej..
~Krasnal74    04.12.2008 @17:04:34
He he, nie mogłem oryginału znaleźć aby poprawić kadr. Znalazłem już po wstawieniu. Ale luzik, co tam słupki .
~Krasnal74    04.12.2008 @17:01:02
Dzięki, już ciut zmieniłem kadr.
Pozdrawiam.
~michun    04.12.2008 @16:59:54
mam nadzieje ze nie odbierasz tego jako wymadrzanie sie z mojej strony ..bo nie taki byl moj zamiar ..pozdriawm
~MaciekMaziarka    04.12.2008 @16:49:53
Zaprawdę powiadam Ci, praca Twa gniotem nie jest
Sory ze tak lakonicznie było
~kusiaty    03.12.2008 @19:31:08
dzięki za rady...
~liniepapilarne    03.12.2008 @17:38:08
powiadasz ze myjesz to widocznie juz dosc stare i przetarte masz kilony i dlatego wygladaja jak brudneee..
~Mareska    03.12.2008 @17:19:45
Calkowicie zrozumiale. Dziekuje i pozdrawiam
~Mareska    03.12.2008 @17:14:01
Wiesz, bo z Tym komentowaniem jest tak- ze cos za cos. Nie spodziewaj sie ocen, skoro sam nie oceniasz.

Pozdrawiam Serdecznie z Wietrzneg Dublina
~bittersweet0dream    02.12.2008 @13:11:34
nie nie . włosy nie poczerwieniały . takie są . rdzawe .
dzięki .
~Rajtar    07.11.2008 @15:35:37
a nie tryskam no nie bo jestem jeszcze maly xd
_______
.
~youyou    26.10.2008 @00:06:16
dziękuję również i zapraszam częściej
~mkania    23.10.2008 @18:27:38
ustaw błysk na ettl (nie wiem jak to jest w N), iso 400, 1/200 a korpus sam dososuje moc błysku ;p
_______
nice and slow
~CloudsOverCalifornia    22.10.2008 @18:37:39
tylko,że jak u mnie sie puści wodę to albo leci tak jak na zdj
albo tak bardzo ee szybko,że gdy sie to uchwyci to niestety widać tylko taki szary sopel
_______
Nie dziękuj ale oceń moje prace!
~CyRaNs    22.10.2008 @17:04:48
Dzięki . Ostrości nie było od początku czego bardzo żałuję
~bandziorek    22.10.2008 @17:02:13
ja Ci dam partycje xD
~fioona    21.10.2008 @22:41:00
Super galeria, widac ze pomysłow Ci nie brak i swietnie , zdjecia bardzo ciekawe!
~bandziorek    21.10.2008 @21:35:35
zawsze dobijesz mnie z lampą jest ok :D
;p
~alecki    10.10.2008 @15:45:50
i tak trzymaj
pozdrawiam
Alecki
_______
Dziękuję i na szczerą ocenę oczekuję. Wal ja się nie pogniewam byle szczerze.
http://www.ortorada.pl
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt